Electric Wheel Company Oy:n maksu- ja toimitusehdot

Voimassa 4.6.2018 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Electric Wheel Company Oy (2849101-6). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.electricwheelcompany.com/shop ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

Tilauksen tuotelistauksen

Laskun loppusumman

Veroerittelyn

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.

Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830 / asiakaspalvelu@paytrail.com) mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.

 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, MobilePay, Collector lasku- ja osamaksutavat, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

——————

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj https://www.paytrail.com (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2 
Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com


(Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot)

——————

 

Toimitustavat ja -aika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen, mikäli tuotetta on varastossa. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla valitsemaasi toimituspisteeseen. Kulut toimituksesta riippuvat tilauksen kokonaiskoosta ja kollien määrästä. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Toimitustavaksi voit valita:

  • Nouto myymälästä

  • Postipaketti (toimitetaan valittuun Postin toimipisteeseen)

  • Posti kirje (vain kirjekokoisille lähetyksille)

  • Posti Smartpost-automaatti (toimitetaan valittuun Postin Smartpost pisteeseen)

  • Matkahuolto

Tilauksen suuri koko ja kollien suuri määrä saattavat rajoittaa toimitustapoja. Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.

Voit seurata lähetystä tilausseurantakoodin avulla, joka toimitetaan tilauksen lähetysvahvistuksessa. Tämä edellyttää, että toimitustapana on Posti, Matkahuolto tai DHL.

Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Myymälästä noudettavat tilaukset ovat noudettavissa seuraavana liikkeen aukiolopäivänä tilauksesta, mikäli tuotetta on tilaushetkellä varastossa. Postin ja Matkahuollon toimitustavoilla tehdyt tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-7 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ennen tilauksen palauttamisesta on otettava yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@electricwheelcompany.com, annamme lisäohjeet palautusta varten.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@electricwheelcompany.com.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.

Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä tuotekuvauksissa. Takuuehdot ovat myös nähtävissä käyttöohjeissa, erillisessä takuulomakkeessa tai valmistajan osoittamassa verkko-osoitteessa.

 

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tietosuojaseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Electric Wheel Company Oy:n tietosuojaselostetta.